Her bireyin okuması gereken bir kitap.
Siyasette toplumda her birimizin yerini kendine sorgulatacak, aynı zamanda etrafımızdakilere bakışımızı değiştirebilecek bir kitap.
Ortaokul ve lisede zorunlu okutulan bu kitabı bu yaş çocuğun anlaması mümkün tabi ancak toplumdaki rolleri belirmeye başladığında kavrayabileceklerine inanıyorum.