"Yazmam gayet iyiydi, fakat sadece yazılı kelimelerle anlatılamayan," hissettirilemeyen" bazı duygular da vardır. " diye bahseder yazar kitabında. Ancak yazar bu fikrinin arkasında kendi hayat öyküsünü anlatan bu kitap sayesinde bizlere empatiden daha büyük bir şey sunduğu kesin. Bu kitap sayesinde beni kendi hayatına çekti ve dışardan bakan bir gözden daha çok hayata onun gözleriyle bakabildim. Kelimelerden düşüncelerini ve hislerini okudum, yaşadım. Bizi bu denli kendi penceremizden çıkaran ve unutturan çok değerli bir kitap olduğu aşikar.
"Tehlikelidir bilginin azı. / Ya kana kana iç ya da hiç tatma Piyerya Pınarı'nı; / Oranın sığ akıntıları beyni sarhoşlaştırır. / İçmekse bizi büyük ölçüde ayıltır."