Zamanında böyle kitaplar okumuş olmam, herhalde hayatımdaki en büyük pişmanlıklarımdan falandır, içeriği özelliklede okuyan yaş kitlesini düşünecek olursak gerçekten ahlak dışı metinlerle dolu. Bu kitaba kitap demek bile içinden gelmiyor insanın. Bol bol küfür, etik ve ahlak dışı, sapıkça ne kadar şey varsa özellikle de bu kitabın içine doldurulmuş gibi birşey. Çok şükür ki bu tarz kitapların çıkmasını sağlayan bok yuvası uygulama wattpad yasaklandı da bu tarz yazıların önü kesilmiş bulundu. Kitapta eşçinselşik, tecavüz, taciz, insan öldürme gibi kaç tane ahlak ve etik dışı şey var bilemezsiniz. Bu tarz kitap yazarlarının kesinlikle büyük bir ceza alması ve yazdıkları şeylerin yasaklanması gerek ki özellikle 9-12 yaş arası çocukların bok çukuruna düşmesi engellenmeli