asdfg

asdfg
@asdf10
Evet, kabuğuma çekilmiş yaşıyorum belki. En iyi dostlarım kitaplar. Artık insanlara fazla inancım kalmadı.
"kimsenin kalbi kırılmasın diye yaşamak beni ziyan etti"
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"İnsanları kırmamak için çoğu şeyi içimde yaşıyorum, içimdeki tonlarca ağırlık hiçbir şeye denk değil"
Edebiyat
Bakıyoruz da gönlümüze, kırık. Sevgimiz kime neye belli değil, bölük pörçük.
Edebiyat
ne kadar uzaksa bir felaket sizden o kadar mutlusunuz. unuttunuz başkalarının acısını duymayı, küçük çıkarların büyük kurnazları. alışverişe döndü tüm ilişkileriniz, hesaplı, planlı. sevgileriniz ayaküstü, ilgileriniz koşaradım. unuttunuz konuşmayı kendinizi vererek; düşünmeden bir başka şeyi, içten yalın dürüst. dışa vurmayı duygularınızı unuttunuz, neydi bir ince söze yakışan en güzel davranış. Şükrü Erbaş
Edebiyat