asena ꫂ᭪

asena ꫂ᭪
@asenakrd
𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓁ℴ𝓋ℯ, 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈 ♡︎
@asenakrd·
·
sabitlendi
“Nefretin ortasında, içimde, yenilmez bir sevgi olduğunu buldum. Gözyaşlarının ortasında, içimde, yenilmez bir gülümseme olduğunu buldum. Karmaşanın ortasında, içimde, yenilmez bir sakinlik olduğunu buldum. Tüm bunların içinde fark ettim ki kışın ortasında, içimde, yenilmez bir yaz olduğunu buldum. Ve bu beni mutlu ediyor. Çünkü dünya üstüme ne kadar gelirse gelsin, içimde, onu gerisin geri yollayan daha güçlü,daha iyi bir şey var demektir.” Albert Camus
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir insanın kaderini tutmam, çünkü başkalarının kaderini belirlemek isteyen kişi, günah işlemiş olur yalnızca."
Sayfa 54·Kitabı okuyor
Alıntı
Bir insan, sahip olduğu bir canlının bedenini ya da hayatını paramparça ettiğinde günahsız olabilir miydi?
Sayfa 53·Kitabı okuyor
Alıntı

asena ꫂ᭪

, şu anda okuyor
%71 (50/70 syf.)
Stefan Zweig
7.9/10 · 24,8bin okunma
Ölümsüz Kardeşin Gözleri
Cezalandırmak ancak Tanrı'nın yapabileceği bir iş, insanların değil, çünkü bir insanın yazgısına müdahale eden bulaşır günaha.
Sayfa 48·Kitabı okuyor
Alıntı