Yağmur

Yağmur
“Zaten yalnızlığımın sebebi, kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları semtimde bulamayışım değil miydi?”
Öğrenci
2 Ağustos
39 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
@asilll·
·
sabitlendi
"Daha doğrusu, bana her şeyin öğrenilerek yaşanacağını öğrettiler. Yaşanırken öğrenileceğini öğretmediler."
Sayfa 611 - iletişim yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Ama boş yere dememişler "Kendi ayıbını örtmek isteyen başkalarının yüzüne kara çalar. " diye.'
Sayfa 75·Kitabı okudu
"Her şeyi şakaya vuruyoruz, eğleniyoruz iyi hoşta bizde yorulduk be.."
"En büyük acı olay anında hissettiğin değil, olayın üzerinden bir zaman geçtikten sonra, yapacağın hiçbir şey kalmadığında hissettiğindir.." -Jose Saramago
Herkes gider mi..?