Başkalarına gülsem de, Senden uzak kalsam da, Sevmediğini bilsem de Ben gene sana vurgunum. ~Sabahattin Ali
Bana da yazıklar olsun... O kadar iyi biliyorum ki, şimdi çağırsan "yine geleceğim"
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Ben onu anlıyordum. Yanlış yaptığında bile anlıyordum.Onu sevdiğim için anlayacak bir sebep buluyordum. Oda öyle yapar sanmıştım."
Bir dağbaşı yalnızlığı yaşıyorum yeniden, Dağbaşı yalnızlığı ölümden beter. Hiç kimse aramasa sormasa beni Sen gelsen yeter... Huzur ellerinin güzelliğidir Gözlerin karşımda mutluluk denizi Her sabah soframızda ekmeğimizi Sen bölsen yeter... Bir gün duysan bittiğimi, tükendiğimi.. Çıkıp gelsen uzaklardan korkulu ürkek.. Bir incecik dal gibi üzerime titreyerek, Eğilsen yeter...
Seni özlemedim mi sanıyorsun? Gidişine pişman olmadım mı sence? Ama ayağa kalkmak zorundaydım. Sensiz bu hayata başlamaktan başka çarem yoktu benim. Yeni insanlarla da denedim; "Ya olursa?" dedim, "Belki nasibim budur, belki doğru insan odur." Nice ihtimallerin peşinden gittim. Ama her yola çıkışımda gözlerimin önüne yine sen geldin. Uzattığım elimi ateşin yaktı, ayağıma prangalar vuruldu. Herkesi, her şeyi senin uğruna silmeyi göze aldım da sen, bir cesaretini toplayıp aramayı bile başaramadın.
1000Kitap
Seni görünce yüzüm değil içim gülüyor. Bir bilsen gönül bahçemde sana hayran ne çiçekler açıyor...
Alıntı