13.06.26
“Gözlerimden öpmüştün. Ayrılık getirir, demişti birisi. O gün içim sıcacık olmuştu. Ama sıcaklık buz oldu sonra. Doğruymuş. Sanki hep gözün beni arayacak, hep gelip gidende kalacak der gibi…baktığım her yerde, herkeste seni aradım, seni gördüm. Fakat beyhude. Çığ gibi oldu, üzerimden geçti hasretin. Eskisi gibi gülmüyor gözlerim. Canım acıyor çokca. Çiçeklerin yerini değiştirdim. ‘Soldurma’ demiştin. Soldurmadım. Keşke her şeyi böyle telafi etme şansım olsaydı. Söylemiş miydim, canım acıyor çokça…”