Ama ortada iki kadının olduğunu anlamalısın: Bunlardan biri sadece kendi hakları konusunda ısrar ediyor, sözü edilen hak da senin ona veremediğin aşk duygusu; diğer kadın ise her șeyini sana adıyor ve hiçbir sey istemiyor. Ne yaparsın bu durumda? Nasıl davranırsın? İşte burada tam bir dram ortaya çıkıyor.
aşk,
dediğini anladım
parçalanmadan içinden geçemeyeceğimi
hiçbir kapının
düştüğüm yerde elimi tutacağını bulutların
dili olmayan kelimeleri sürgüne salan
içeriye girmek için kapıyı çalmadan
aşk,
dediğini anladım
ben de sustum o zaman*
"Her hakiki aşk, umulmadık dönüşümlere yol açar. Aşk bir milâd demektir. Şayet 'aşktan önce' ve 'aşktan sonra' aynı insan olarak kalmışsak, yeterince sevmemişiz demektir. Birini seviyorsan onun için yapabileceğin en anlamlı şey değişmektir!"