Puan vermedi·736 syf.··
2025 1. kitabı
Bir kitabın ve bir serinin sonuna gelmiş oldum. Açık konuşmak lazım bu kitapla ilgili gram umudum yoktu. Çünkü 3. kitap bana göre çok kötü bitmişti ve çok üzülmüştüm. Ama bu kitap beni çok yanıltmış oldu. 3. kitapta sadece adı geçen tanrıçalarımızı sonunda görebildik. Düellolar için koydukları kuralları kendileri bozdu ve ben bunu zaten onlardan beklerdim. Vera ve Evran belki imana gelirler dedim. Rahat dururlar dedim. Olmadı tabii. Ariana hoş geldi ama gelmesi çok da önemli değildi benim için çünkü sevemedim ben. Ayzer ve Arın önceki kitaplara göre çok gelişmiş. Çok fazla hemde. Önceki kitaplara göre çok iyi anlatılmış Arın. Yani kitap karakteri olduğunu bilmesem diz çöker ona bir buz parçası uzatır evlen lan benle derdim. Okdemir, Kali, İhram, Azul, Adalia ve Alin ile şunları söylemek isterim. Okdemir ve Kali arasında kesin bir şey olacak. İhram ve Azul ağaç krallığını ve sadakatsizleri çok iyi yönetecek. Adalia ve Şafak arasında bir şeyler olacakmış gibi vibe aldım. Alin çok tatlıydı. İnşallah hepsinin Alin gibi çocukları olur. Erime hiç üzülmedim açıkçası. Sina ve Sonay en sevdiğim çiftim oldu. Sina'nın ilk çocuk kız olursa ona ishalık verecek olması cinsiyetçilik yapanlara kesin kapak olmuştur. BU ÇİFT İÇİN KESİNLİKLE BİR NOVELLA YAZILSIN! Nova ve Daren de güzeldi yani. Bir çocuk beklerdim özellikle o mor odadan sonra. Çok fazla diyecek bir şeyim yok. Nova-Daren bitmesini zaten istemiyordum. O yüzden diyecek lafım yok. Tayganın son dakika golü gibi ortaya çıkmasını çok beğendim. Novanın pembe ablası falan güzeldi. Bunula igili bir novella beklerim. Ailesi ile ilgili olabilir annesi, babası, ablası, Daren ve çocukları ile ilgili. Son olarak şunu söylemem lazım. SONAY-SİNA İÇİN, NOVA VE AİLESİ İÇİN, ARIN ( VE BENİM BÜYÜK AŞKIM) İÇİN BİR NOVELLA
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,753 okunma
Spoiler içerir
10/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2023 38. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 12 Ekim 2023 11:43
Konusu: Elemental diyarının onlarca asırlık tarihinde daha önce hiç yaşanmayan bir şey oluyor: Su Krallığı'ndan iki kişi birbirine sırtını dönüyor. Bu, alfinler için bir kıyamet alameti. Seçimleri Su Vârisi'ni bir büyü boşluğuna hapsetti, oradan çıkmak için tek yolu birinin yerine geçmesi ama kimse bunun için gönüllü değil. -Kitap kesinlikle ilk kitaptan çok daha iyidi, bazı olaylar daha iyi bir şekilde oturdu ve çoğu kafa karışıklığı sona erdi okurlarda. Kitabın başında sevmediğim çok fazla karakter vardı ama kitabın sonunda Am*n ve Ay*er dışında “hiç” sevmiyorum dediğim hiçbir karakter olmadı. Her karakterin kendince hataları vardı ama ben kesinlikle içlerinde en iyi ve mantıklı kararlar verenlerin Hava Krallığı olduğunu düşünüyorum, hem Sonay (askim, bebeğim) hem de Sina ne istediğini tam anlamıyla biliyordu ve doğru adımlar atıyordu ki herkes yine en sonunda onların krallığına sığındı zaten. Daren kesinlikle en sevdiğim lord ama Nova’ya olan bazı tutumlarını çok saçma buldum. Evet çok yorgun, evet bir sürü şeye katlandı haklı ama Nova’ya hiçbir şey anlatmadan her şeyi bilmesini beklemesi bir tık garipti ama bu aşık olmama engel olmuyor Ariana… Çok fazla fedakarlık yaptı, kitabın sonunda kendi ölümüne neden açtı ama ben asla tam anlamı ile sevemedim, nefret etme yok ama bir nötrlük var. Açıkçası öldüğü için çok sevindim iyi ki öldü. Arın karakterini kitabın başlarında hiç sevmiyordum, ortalara doğru daha nötrleştim ve sonlara doğru birazcık ısındım inşallah 3. kitapta seveceğim NOVA MALINI OKURKEN KOMAYA GİRDİM. Bir Daren’in yanında bir Arın’ın mal mal şeyler söylüyor saçma salak ataklarda bulunuyor, önüne gelen herkesi kırıyor ama yine de güçlü bir karakterdi o yüzden seviyorum hala. AYZER’İN BÖYLE BİR PİÇLİK YAPACAĞI AŞIRI BELLİYDİ ORAYI OKURKEN YİNE BİR
1000Kitap
Krallar ve SoytarılarıN. G. Kabal · Martı Yayınları - Özel Yayın · 20217,2bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Beğendim
Puan vermedi·576 syf.··
2023 22. kitabı
Benim için bu kitap ilk kitaptan daha akıcıydı. Sevmediğim karakter sayısı artsa da güzeldi. Öncelikle Daren'in 100 yıl önceki flashbacki güzeldi. Kanatlarının koparılması üzse de en çok neguelinin ölmesi beni üzdü. Çünkü ne kadar önemsediği gösterilmişti. Ayrıca son anka kuşunun da harcanması kötüydü. Belki ölmemiştir, sonuşta anka kuşlarının olayı küllerinden tekrar doğmaları ama ihtimal vermiyorum. Ne yalan söyleyeyim ben başka bir krallığın varisi için (ikizalevim olsun aşkım olsun) binlerce kişinin özgürlüğü ve hayatını feda etmezdim. Arın ve darenle bu konuda keskin bir ayrımımız var. Ama yaptıkları fedakarlık kendi çaplarında iyiydi. Şimdi gelelim sevmediğim kısımlara : NOVA. Çok ciddiyim kızı hiç sevmemedim. Dareni bi seviyo bi sevmiyo, bi arından vazgeçtim diyo bi arın diye ağlamadığı kalıyo. Ve bir insan cahillikte bu kadar kararlı olmamalı. Kızım bi git kitap mitap oku, git lordlara sor ne biliyim lalaya sor. Bi tanrıçalar su kullanmayı öğretmiş herkesi onunla tehdit ediyor. Ben zekayla yapılan tehditleri severim. Ve bu cahilliğine; sürekli arın, daren ve sinadan yardım almasına ve arkasının sürekli birileri tarafından toplandığını bilmesine rağmen gereksiz egolu geldi. Krallıklar arası eşitliği istemesi güzeldi ancak gidip tacı arına verirsen o da toprak halkına çok da eşit davranmaz. Ayzer haklıydı, ayzerin de çok eşit davranacağını da sanmıyorum ama en azından varislere söz hakkı düşerdi. Neden yine lordlar yönetiyor? Tamam Ayzer de kendi yönetsin istiyordu ama bence lordlar da artık çok da iyi bir seçenek değil. Bir paragrafta Nova, sina ve arınla yönetim için toplantılara girerken ayzer ariana ile ilgileniyor bazen de sonayla takılıyormuş. Hadi ayzeri geçtim, arianayı da boşver o istemiyor zaten. Sonay niye katılmıyo? Su varisi olunca toplantılara
Krallar ve SoytarılarıN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20227,2bin okunma
LORD VE VARISLER
Puan vermedi·672 syf.··
2022 118. kitabı
10/10 5/5 Kitap karakterler aşırı iyidi ben aşık oldum okurken. Benim ilk fantastik okuyuşum ve biraz önyargılıydım. Nedensizce ve bu kitap benim onyargımi kırdı. Kitap çok akıcıydı. Başlarda biraz sıkıldım ama diğer sayfalar su gibi akıp gidiyor. Karakterlerin duygu verimi çok güzeldi. Sanki onların yerine olayları ben yaşıyormuşum hissi verdi. Nova, aşkım yaa çok güzeldi. Güçlü olması, bağlılığı, deliliği vb. Çok güzeldi. Daren, herkes Daren karakterine karşı " Daren üzümlü kekim " diyorlar. Ben Daren karakterini sevdim fakat abartılacak şekilde değil maalesef. Umarım 2. Kitapta daha çok severim. Sina, çok nazik ve kibar olması beni başta çok etkiledi şimdi de öyle . Novayi yanına alması çok güzeldi fakat bunu kendisi için yapması beni biraz üzdü :(. Ama Sina'nın da gerekli sebepleri olduğu için çok fazla kızamadım. Arın, Yıkılan krallığın direnen ruhu... Arın çok güzeldi. Aşırı iyiydi ya. Nova ve Arın sahnelerini ayila bayıla okudum. Arının zaten çok sevdim sonda yaptığı şey beni üzmedi çünkü amacı krallığını kurtarmakti zaten bu yüzden kızmadım Kitap çooook güzeldi. Bayıldım N.G. KABAL yine yazdi ve kalbimi çaldı N. G. Kabal
Lordlar ve VarislerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202210,3bin okunma
üzgün lordlar ve kandirikci varisleri
10/10
·672 syf.··
Beğendi
·
2022 2. kitabı
Bu kitap muhteşem bi şey. Acilen okumanız lazım yoksa çok şey kaybedersiniz. İlk başta wattpad e olan ön yargılı tavrım yüzünden korktum ama gayet okunabilir ve okunması gereken bi kitap. Bu kitaptaki kinlerim kesinlikle Nova ve Sonay oldu . Bazen nova saçma salak sonuçlara varmış olsada genel olarak tapılası bi karakter, Sonay zaten hava krallığı varisi olduğu için asil ve hırçın, hırçınlik kendine özgü heralde..., kısaca mükemmel. Daren için diyebilecek pek biseyim yok , güven vermiyor bana zaten çok garip bi ünü var. Doğrusu darene pek bi yukselmedim bu kitapta fakat 2. Kitabın incelemelerinde darenin önemli bir yeri olduğu için bisey demek istemiyorum. ARIN BENIM KIMSEYE VERMIYORUM. Arın dünyada gördüğüm en iyi karakterlerden bi tanesi , duyguları ile hareket eden kişiler beni çok etkiliyor . Arın zaten su lordu olduğu için kanında var. Sadece diyebileceğim tek şey; Novanın suçu neydi? Amon zaten şerefsizin önde gideni . Herhangi bir nedeni olmadan saf güç istiyor . Sukurki toprak burcu değil şu burcuyum. Amon için diyebileceğim tek şey; umarım ölürsün pezevenk. Sina aşkım. Sina çok mükemmel Bi lord , eğer şu kralligindan olmasam hava krallığından olmak isterdim. Çok güzel Bi kalbi var fakat mantikli olanı yapıp benim kalbimi kırıyor. Ama diyebileceğim tek şey; Sen mutlu olmayı hakkettin Sina... Yukarda lordlarla alakalı düşüncelerimi yazdım, yan karakterleri belki sonra yorumlarım. Ama dediğim şey okuyun okutturun. Varislerin zamanı... Ariana, çok büyük spoi yedim burda soylemicem. Aslına bakılırsa çok sevdiğim Bi karakter bence gereksiz hate yiyor ama amonun vaftizi olduğu için hak veriyorum . Qma taş yani çok huzel kız sevilir yani. Ayzer , kısaca ayzer i sevmiyorum. Nova , üstüne konuşulacak birsey yok , umarım büyüyünce nova gibi olurum . O
1000Kitap
Lordlar ve Vari̇slerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202110,3bin okunma
9/10
·672 syf.··
2021 190. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 05 Eylül 2021 21:48
Merhabalarrr.Sizlere yeni keşfettiğim Türk bir yazardan bol entrikalı fantastik bir kitap önermeye geldim.Elinizden bitirmeden bırakamayacağınız, aşırı sürükleyici bir kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre! Kısaca kitabın konusundan bahsetmem gerekirse, 4 ayrı lordun 4 ayrı elementle yönettiği Elemental adında bir evren vardır.Ateş lordu Daren, Su lordu Arın, Toprak lordu Amon ve Hava lordu Sina. Ayrıca her lordun bir de vârisi vardır.Ta ki 100 yıl önce ki savaşta varisler kaçırılıp su krallığı yıkıma uğratılana kadar.. Artik su krallığının devri bitmiş, toprak krallığının devri başlamıştır. Peki hiçbir şeyden haberi olmayan kızımız Nova'nın tüm bunlar arasında ki yeri ne? Kaçırılıp dünyaya götürülen varislerden birisi olan Nova, evinden koparılıp Elemental'e getirildiğinde başına neler geleceğini okuyoruz kitapta. Ay ay ayy! Gerçekten bu kitaba yükseldiğim kadar varmış çünkü kesinlikle beni hayal kırıklığına uğratmadı! Nova'nın sert ve şaşırtan bir karaktere sahip olması bana Cam Şato serisinden Aelin karakterini hatırlattı.O da sevdiğim karakterlerden olduğu için Nova'ya anında ısındım. Tüm Elemental dünyası kızımıza karşıydı ama buna rağmen dimdik ayakta durdu asla kendini ezdirmedi.Bu sahneleri okurken aşırı derece kendimi kaptırdığı mı söyleyebilirim. Vee asıl favorim aşkım Daren.. Kesinlikle ortalığı alev alev yakıyor. Bende ateş grubundan bir burç (koç burcu) olduğum için Daren'e anında kapıldım zaten! Nova ve Daren atışmalarını sürekli yüzümde bir sırıtmayla okudum. Yalnız kitapta onu daha çok görmek isterdim ya bana yetmedi. Kitapta ki her karakter bir şekilde beni şaşırttı o yüzden herkesten her şeyi bekliyorum net! Su lordu Arın özellikle başlı başına bir gizem.. Geri kalan karakterlerden ise ilgimi çeken olmadı. Son olarak kitabın öyle bir sonu
Lordlar ve VarislerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202210,3bin okunma