Annelik çok güzel bir duygu ve Allah'ın bir lütfu. Ancak bu her zaman böyle olmuyor. Zaman zaman içiniz parçalanarak 'Keşke doğurmasaydım, ' diye düşündüğünüzde, üzüntünüzün üzerine bir de suçluluk duygusu, Allah'a isyan etme kaygısı da ekleniyor ve acınız çok ama çok artıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Değiştirebildiğin ancak açındır ve değişen, değişen açıdan gördüğündür. Aslında değişen hiçbir şey yok, değiştiğine ikna eden gözlerimizin hilesi bu! Bu yüzden bakış önemli."