📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aklımda birlikte izlediğimiz o filmden kalma söz:
''Bir deniz kıyısına oturacağız bir gün seninle. Hiçbir şey yapmadan, öylesine, telaşsız. Biz bunu hak ettik, değil mi?''
Biz yapmıştık aslında bunu
Herkesten, her şeyden uzakta.
Tabii ki aralıkta.
Boğaz'a uzatmıştık ayaklarımızı.
Kar yağıyordu ve sen gülmüştün.
Öyle güzel gülmüştün ki, ben o gün
senin yerine de bir kez daha sana aşık olmuştum.
Günlerden pazar, hislerden hüzün
Güneş toz yapıyor vurduğu yeri.
Yalnızlık almış başını gitmiş, adeta
Allah'a şirk koşuyor.
Kitap ölümsüzlük, müzik dayanak.
Uzun süredir çay demlenmemiş ev,
bir yuva olmaktan uzak.
Ve kalbimde senden kalan ,
Birinden hoşlanır gibi olursam duyacağım kocaman
bir huzursuzluk hissi.
Seni unutmaya hazır değilim.
''Geçecek'' diyorlar.
Biraz daha kal.