Ayşe Kulin zaten çok beğendiğim bir yazar. Bu kitabında da yazarlığa ulaşmada ki engelleri hayatın ona getirdikleri ve götürdükleri üze ine kendi hayatını anlatmış. Anlatımı akıcı yine çok beğendim
Yine bir Nevzat komser klasiği... Küçük hikayeler halinde değişik cinayetler ve aydınlatılmaları anlatılmış. Akıcı sürükleyici beğendim. Bazılarında katili kestiremediğimi ve şaşırdığımı da itiraf etmeliyim.