Yorgunum, açık bu,
Çünkü bir an gelir, insanın yorgun
olması gerekir.
Neyin yorgunuyum, bilmiyorum:
Bunu bilmek bir işime yaramaz
Yorgunluk aynı kaldığına göre.
Ah, keşke olmamız gerektiği gibi olsaydık da
Şu yanılsama ihtiyacı olmasaydı içimizde...
Şeyleri açık seçik hissetmemiz yeter bize
Duyuların varlığını bile fark etmeyiz o zaman