Çok beğenen bir kitlesi olmasına rağmen kitaba tam kendimi veremedim, aradığım şeyi bulamadım gibi. Aslında kitaptan ne beklediğinize göre değişir. Ben bekledikçe içinde kayboldum, kafamı toparlayamadım. Beklentimle olay örgüsü pek uyuşmadı, sadede varmayı bekledim, bekledikçe de yoruldum. Fakat yine de kötü diyemem, yazar çok hissederek yazmış.