Aslı Balkan

Aslı Balkan
@aslibalkan
To be, or not to be: that is the question.
…esaretin içinde de bir özgürlük vardır nasılsa.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer rüzgar, bastığımız yerlerde bizden kalan son izleri de yok edecekse, neye yarardı yaşamak? 
Sayfa 17·Kitabı okudu
Hem hayat bize niçin bağışlandı: bedenimiz acı içinde kıvrandığı zaman bile yüreğimizi zenginleştirelim diye değil mi?
…ama o hala bana insanın her şeyini kaybettiğinde bile geride sadece var olmanın zevkinin kaldığını öğretiyordu.
Sayfa 147·Kitabı okudu