Bu arada
İyi geceler ve günaydın diyemesem de
Uyuduğumda en son düşündüğüm
Uyandığımda da aklıma ilk gelen sensin
Bunu gece de biliyor, sabah da, Allah da..
Doğru kişi sevdiğin kişi anlamına gelmiyor.
Çok seviyor olman da onu doğru kişi yapmaz. Sana acı veriyorsa, bütün iyi niyetlerine rağmen her seferinde iyi niyetini suistimâl ediyorsa; deli gibi âşık olsan bile o yanlış insan demektir.
Bunu kabullenmelisin…
Çünkü doğru kişi hayatından bir şeyler çalan değil, hayatına anlam katan kişidir…