"Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey var olacaktır.." Merhaba Beyaz Gemi, ben geldim.
"Evin köşesini döner dönmez kusmaya başladı. Duvara tutunuyor, inliyor, ağlıyor, gözyaşları ve hıçkırıklar arasında boğuk bir sesle şöyle diyordu:
-Balık olarak kalsam daha iyi! Gideceğim buradan.. Balık olmak istiyorum! "
Konuşacak birini bulmak kolay da, Susacak birini bulmak zor.. Susacak ne çok şey var oysa, "Susmak” İliklerime kadar doluyum anlamında..
-Ümit Yaşar Oğuzcan