Bir arkadasim aracılığıyla almıştım. Cidden acaip sıkılmıştim kitaptan okuyamistim hic hala onca zaman geçti elime alir almaz hic başlayamıyorum okumaya. Belki bi soğukluk geldi demek ki
Coook eskiden okumuştum. Tam bir pollynacilik tarzi gibiydi yanlış hatırlamıyorsam. Mutlu masal sonlari gibi miydi acaba ya hatırlamıyorum da tam ama belli ki benlik değil en azindan iz bırakmadigina gore :)
Bu kitabi ergenlik dönemlerinde okumuştum. Bir gun babam denk gelmis ve kızmıştı :) hatta kitabı yırtmıştı konuyu anlattıktan sonra sakinlesmisti :) hala ikiye ayrılmış bir sekilde kitaplığımda durur :)
Eroinle DansCanan Tan · Altın Kitaplar · 201221,6bin okunma