Bin aydan daha kıymetli olan bu mübarek geceyi, binbir derdimizin dermanına, günahlarımızın affına, tövbelerimizin kabulüne ve kalplerimizin huzuruna vesile kıl Ya Rabbi ♥️
Bence kitap dediğin şey sadece okunmaz, aynı zamanda hissedilir. Bu yüzden benim tercihim genelde normal kitap oluyor. Sayfaları çevirdiğinde çıkan o hafif ses, yeni bir kitabın kendine özgü kokusu ve kitabı elinde tutmanın verdiği duygu bambaşka bir şey. İnsan sanki hikâyenin içine daha çok giriyor.
Ama PDF kitapların da inkâr edilemeyecek avantajları var. Yanında onlarca kitabı taşıyabiliyorsun, istediğin yerde hemen açıp okuyabiliyorsun. Üstelik çoğu zaman ücretsiz olması da büyük bir kolaylık.
Sizin tercihiniz hangisi sevgili okurlar?