Kitap okumayı çok seviyorum ve bence beni ben yapan şeylerden biride kitaplara olan ilgim.Bir çok türden kitapta okuyorum ve burayada okuduğum kitapları paylaşmak istedim 🩵
Genel olarak tiyatro izlemeyi seviyorsanız zaten okumasınıda seversiniz bunu okurken hayal gücümü çok kullandım dediğim gibi tiyatro tarzı bir kitap her sahneyi kafamda canlandırdım okuması çok hoşuma gitti umarım bir gün tiyatrosunu izlemekte nasip olur
HamletWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202358,6bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şuan tam olarak bitirmedim ama yarısından fazlasını okudum bu kitapta yine güzeldi ama çok bir olay olmadı bence ama güzeldi kitap 4 seri ben şuan 3. Serideyim seçmem gerekirse beni şuana kadar en okurken heyecan veren serisi 2. Kitaptı
Kitabın 2. Serisi bu seride baya ağlattı özellikle son sahneler baya duygusaldı benim açımdan klasik bir gençlik kitabı akıyor okuması sarıyor çok severek okumuştum baya kaos dolu bir kitaptı 2.seri
Normalde çoğu Wattpad tarzı kitaplar bazı bölümlerde sıkıcı ve saçma gelir ama bu seri hoşuma gitti baya zaten 15 yaşındayım gençlik kitapları ve romanlar okumak benim açımdan daha iyi zaten roman okumak okuduğunu anlamanı daha iyi sağlıyor roman okumanın derslerimdede etkisini görüyorum🩵