Ölümden söz ederken aslında neden söz ederiz? Aramızdan ayrılan kişiden mi, yoksa kendimizden mi? Yoksa yokluğun kendisinden mi? O denli yok ki , her boş anı yokluğuyla dolduruyor..
Ölümden söz ederken aslında neden söz ederiz? Hayattan tabi ki , onun o büyüleyici geçiciliğinden ..
Neden kör olduk bilmiyorum belki bir gün nedenini öğreniriz.Ne düşündüğümü söyleyeyim mi sana? Söyle, bence biz kör olmadık ,biz zaten kördük, gören körler mi ,gördüğü halde görmeyen körler...