Kendi yüzümü sevebilmek istiyorum ama başka yüzleri o kadar seviyorum ki kendi gözüme güzel görünemiyorum. Bazen güzel göründüğümü düşünüyorum ama insanlar bana güzel olduğumu söylediğinde onlara hiçbir zaman katılmıyorum.
Hiçbirimiz her gün güzel kıyafetler giymiyor. Bazen köşedeki markete gidecekseniz, evden çıktığınızda saçlarınız darmadağın olabilir. Bazı günler güzel görünecek, bazen görünmeyeceksiniz. Her zaman değişebilecek bir durum bu, o yüzden devamlı, "İnsanlar hakkımda ne der, ne düşünür? Duyguları değişti mi?" diye düşünmeniz gerekmez.
Kendinize bakış açınız o kadar dar ve yargılayıcı ki meselelere daha geniş bir açıdan bakamıyorsunuz, böylelikle kendinizi tek bir yönden bakmaya itiyorsunuz.
- Nasıl göründüğünüz konusunda herkesin beklentilerini karşılamanız gerektiğini mi düşünüyorsunuz?
- Bu imkânsız ve herkesin güzellik anlayışı farklı. Bunu mantıken bilsem de hissedemiyorum. Bu sorun yüzünden kendimi ne kadar eleştirdim, bilemezsiniz.