Asyaa

Ne işe yarar ki benim şansım! Sefillik, pislik ve zavallı rahatsız düşkünlükten başka. "Ama şansım varlığına sahip çıkmalıydı!" demelisiniz bana.
Reklam
insan gerçekten kirli bir deredir. Kirli akıntıyı saflaşmadan içine alabilmesi için deniz olması gerekir insanın.
Şimdi en korkunç olan yaşarken günah işlemek dünyada. Yaşamın amacından üstün tutmak, bilinmesi mümkün olmayanı!
Üstinsan
size üstinsana dair bir şey öğretiyorum. Insan, üstesinden gelinmesi gereken bir şeydir. Onun üstesinden gelmek için ne yaptınız? Şimdiye kadar bütün varlıklar kendilerinin ötesinde bir şey yarattılar: Siz bu büyük gelgit selinin içinde mi kalacaksınız? Yoksa insanı aşacağınız yerde hayvanlığa dönmeyi mi istiyorsunuz? Insanlar için nedir maymun? Gülünecek ya da acı bir utanç verecek şey. işte bu yüzden insan da, üstinsana göre böyle olmalıdır: gülünecek ya da acı, utanç verecek bir şey.
"Vatan elden giderken, merhamet ihanettir."
Reklam