..bazen biriyle geçirdiğiniz her dakikayı hatırlamak isterdiniz. sıradan her ânı hatırlamak isterdiniz, onları daha doğru düzgün yaşamış olmayı ve sıradanlıklarına rağmen değil ama sıradanlıkları uğruna, daha kalıcı bir şekilde kendinizi onlarla damgalamış olmayı dilerdiniz.çünkü hikâyenin bitmesine hazır hissetmezdiniz.
bazen kitaplığıma bakıyorum ve bir gün oradaki kitaplardan birçoğunu okumadan öleceğimi düşünüyorum. iclerinden biri hayat değiştirecek kadar iyi olabilir ve bunu asla öğrenemeyeceğim.