2023'de okuduğum kitaplar arasında en çok beğendiğim kitaplardan biri BÜLBÜL.
İkinci dünya savaşını ,savaşın neleri yakıp yıkarak geçtiğini ve bunca acı içinde iki kız kardeşin yaşadığı zorluklar, verdikleri mücadele çok akıcı bir şekilde anlatılmış. Kalın bir kitap fakat sürükleyip götürüyor okuması keyifli ve kolay bir kitap.