"Ama sağlam insan,nasıl cenneti de verseler
Dinlemez aşağılık cümbüşlerin çağrısını,
Çürük insan,meleklerle sarmaşdolaş da olsa
Bıkar göklerdeki yatağından,
Can atar iğrenç pisliklere..."
"Neyi öğrendim biliyor musunuz?
Sımsıkı tutunmak yerine bırakmayı. Benden gitmek isteyeni uğurlamayı.İyi gelmediğim ve bana iyi gelmeyen ne varsa bırakmayı.Sessiz,sedasız,kavgasız,kaossuz bırakmayı ve oradan öylece uzaklaşmayı.Başkalarının yolundan gitmek yerine kendi yoluna bakmayı.Birilerini kazanmak için kendimi kaybetmek yerine başkalarını kaybetmeyi ve kendimi kazanmayı.Zaman zaten gösteriyor kaybedeni ve kazananı."