Beni seviyordu o ve bunu müzik söylüyordu.
Belki ben de seviyordum onu:
Aşk dolu ve rehavetli bir yürek yerleşiyordu içime.
Âşık olununca ne yapılır?
Kolundan tutuyordum sevgilimi ve bir kırda dolaştırıyordum; ama yetmiyordu bu.
insanın insana ne kadar kıyabileceğini
gidenin bi kez bile dönüp bakmayabileceğini
bazen her şeyin göründüğü gibi oluşunu
senden öğrendim teşekkür ederim