Atillahan

Atillahan
@atillahan1905
bir aşığın son cümleleri
teşekkür ederim sana... seni seviyorum, seni seviyorum... elveda.
Sayfa 50·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni suçlamıyorum, ben seni olduğun gibi seviyorum, ihtirasın ve unutkanlınla, vericiliğin ve sadakatsizliğinle seviyorum, seni nasılsan öyle, yalnızca öyle, geçmişte ve bugün olduğun gibi seviyorum.
Sayfa 30·Kitabı okudu
1000Kitap
Zira bir başkasına aşık olmak ya da aşık olma düşüncesiyle oynamak bile o kadar anlaşılmaz, havsalamın alamayacağı kadar yabancı bir şeydi ki benim için, bunu arzulamak bile suç işlemek gibi geliyordu bana.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Evde saatlerce günlerce tek başıma oturuyor, seni düşünmekten başka bir şey yapmıyordum...
Sayfa 19·Kitabı okudu

Atillahan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
41 günde okudu
·
2023 1. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma