Atillahan

Atillahan
@atillahan1905
İçimden beynimi dağıtmak, göğsümü parçalamak geliyor. İnsanların birbirleri için ne kadar az anlamı var!
Alıntı
Atillahan
o yüzden kimseye anlam yüklememek lazım cano haketmiyolar
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
ne çok şey var sana anlatamadığım artık bir yerlerden başlamalıyım benim için biraz değiş be kızım kin tutamıyorum çünkü aşığım
Şiir
Nur Svvdet isimli okura yanıt verildi
Atillahan
oyy 🥂 belki bu iyi gelir ha dkskdkw