Öncelikle herkese merhabalar, direkt konuya gireyim bu kitaba ba-yıl-dım ! OKB’ye sahip olan Samantha’yı (Sam’ı) anlatıyor. Sam’ın konfor alanı olarak kabul ettiği kişilerden uzaklaşmaması ama orada da tam olarak kendi olamaması… Caroline ile arkadaş olduğunda hayatı istediği yönde değişmeye başlıyor peki ya Caroline kim? Sanırım bunu size açıklayamayacağım… AJ biraz daha ayrıntılı anlatılabilirdi olsun yine de bu kitap benim bu yıl favorim Uzun süredir kendime bu kadar yakın hissettiğim, birini anladığım bir kitap okumamıştım beni çok etkiledi. Bir sonraki incelememde görüşmek üzere, araya baya bir zaman girebilir:)