Bu kitap, Kafka'nın sahibine hiç ulaşmamış bir mektuptu aslında.
Eser 20.yüzyıl edebiyat tarihinin en büyük itiraflarından biri sayılmaktır. Babaya Mektup.
“Yazalım albayım. İşte kalem, işte ıstırap albayım. Benden başlayalım albayım. Önce ben konuşurum. Sonra, gene ben konuşurum. Soldan girerim albayım. Akşam olmaktadır albayım. Bütün güzel oyunlarda, heyecanı arttırmak için akşam olur albayım: Işıklar yavaş yavaş söner. Güneş demek istiyorum albayım. Parantez içine yazılır albayım ‘hava kararmaktadır’ diye.”
Kitaba özel beste bile yazdırır bu caanım kitap.
Sanki 4 (dört) mevsimi anlatan bir kitap gibi bütün duyguları yaşatıyor.
Ahmet Batman'ın kitaplarından şüphem yoktur...
Gayet Başarılı.