Aykut Kayğusuz

Yüreği sevinç kaynağı olan kişiler, her zaman, ne kadar kötü durumlarda kalırlarsa kalsınlar, hiçbir şey olmamış gibi sıcacık konuşurlar, hem de bir sevgi seline kapılıp ağız dolusu gülerler.
Sayfa 193·Kitabı okudu
Reklam
Bir insanı yurdundan koparmak, o insanın yüreğini koparmaktan daha çok acı veriyor.
Sayfa 187·Kitabı okudu
"Hiçbir şeye gerek yok kardeş... Sen iyi bir adamsın." "Onun için seni çok öldürmüşler."
Sayfa 170·Kitabı okudu
"Yürek mi kaldı insanoğlunda..." Sofi derinden içini çekti, "İnsanoğlu insanlıktan çıktı. Komşu komşunun, Dost dostun, arkadaş arkadaşının kanına girdi."
Sayfa 159·Kitabı okudu
Şimdiye kadar çok acı çekmiş, bu kadar belalardan geriye kalmış böyle bir hal başına gelmemişti. Içi bomboş, ıpıssız kalmıştı.
Sayfa 151·Kitabı okudu
Reklam