Çağrı

Çağrı
@atomikkarinca
96 kütüphaneci puanı
327 okur puanı
Aralık 2015 tarihinde katıldı
Puan vermedi·269 syf.·
2020 7. kitabı
Her zamanki gibi hayranlıkla ve büyük bir keyifle okuduğum bir Anar kitabı oldu. Eflatun'un sesin peşinden gittiği kısımlar biraz uzun gelse de, kitabın genelinden çok hoşlandığımı itiraf etmeliyim. İhsan Oktay Anar, çok başarılı bir masal anlatıcısı bence. Klasik İstanbul müziğinin peşinden gitmenizi öneririm bu kitabı okuduktan sonra. Müziğin zenginliği sizi belki de Anar'ın yarattığı dünyalara götürecektir... Benden bir tane gelsin: youtube.com/watch?v=a13u2Iw...
Suskunlarİhsan Oktay Anar · İletişim Yayınları · 202611,8bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Loving Vincent
Harika bir film tavsiyesi: Loving Vincent. Bir Van Gogh belgeseli. Öyle ki, ünlü ressamın hayatındaki insanlar onu anlatırken, belgeselin sanat yönetmenliğini bizzat kendisi üstlenmiş. Film, binlerce tablonun fotoğrafının çekilip daha sonra bilgisayar ortamında birleştirilmesinden oluşuyor. Her sahne birer Van Gogh tablosu gibi. Sanata doyacağınız bu filmi muhakkak izleyin :)
Sinema
Edebiyat dışı şeyler paylaştığıma bakmayın. Tek amacım kelimelerle oynamak. Son zamanlarda bir şeyler paylaştığım tek şey bu sayfa. Tüm güzel duygularımı buraya gömüyorum, belki bir gün bir k(y)ürek denk gelir de yeniden çıkarlar gün yüzüne diye...
İlişkiler
bernart de ventadorn - Aşık olmanın neşesi
şaşırtıcı değil bütün öteki şarkıcılardan daha güzel şarkı söylemem çünkü yüreğim beni sevgiye daha çok çekiyor, ve ben onun emirlerini dinlemeye hazırım yürek ve gövde, bilgelik ve zeka güç ve iktidar, hepsini ortaya koydum dizginler beni öyle sevgiye doğru çekiyor başka hiçbir şey dinlemiyorum bu sevgi, darbesini o kadar nazikçe ve tatlılıkla indirdi ki kalbime ah acıdan günde yüz kere ölmüyor muyum, ve neşeden canlanıyorum ya yine yüz kez. benim hastalığım gerçekten muhteşem; bu hastalık bütün iyiliklere bedel; ve hastalığım bana iyi geliyorsa hastalıktan sonra iyilik onun şifası olur. soylu hanım, sizden bir şey istediğim yok. beni hizmetçiniz yapın yeter. iyi bir efendiye hizmet edildiği gibi hizmet ederim, kazanacağım karşılık ne olursa olsun. işte sizin emrinizdeyim: içten ve boyun bükmüş, neşeli ve nazik. ne ayı ne aslan değilsiniz, ben böyle teslim olunca beni öldürecek.
Şiir
Uzun süren yalnızlığın sonunda sevilmek, hayatın melodisini değiştiriyor. Adeta aylarca ney üfleyip, sonunda sesi çıkarmak gibi. O gün ne zaman gelecek bilmiyorum ama çok geç gelmese iyi olur :)
İlişkiler