'Mucize hak edilmelidir,efendim,' demişti bir keresinde hizmetçinin biri."Siz sadece tanrının Rusya'yı kurtarabileceğini söylüyorsunuz.Tabi ki, bu mümkün.Ama o,her sene gücü yeten olarak bizi kurtarmak ister mi? Tanrı'nın bizi kurtarmasına layık mıyız?