İnanç hala bana eskiden olduğu kadar akıl dışı geliyordu , ama sadece inancın insanlığın var oluş sorusuna yanıt verdiğini ve bunun sonucu olarak da yaşamayı mümkün kıldığını kabul etmekten başka çarem de yoktu.. İtiraflarım
1 Mayıs emekçinin , gündüz sömrülüp gece aç yatan , ezilen işçinin bayramıdır..
Tüm gerçek emekçilerin günü kutlu olsun..
Senin de işçi bayramın kutlu olsun, netice itibariyle emek verip arkamdan iş çevirdin !