E.

E.
@auroracore
"Tek günah, insanın kendi yaptığını kavrayamamasıdır." (Pavese)
Sayfa 60·Kitabı okudu
Felsefe
Reklam

E.

, bir kitap okudu
9/10
·128 syf.·
22 günde okudu
·
2020 12. kitabı
Tezer Özlü
8/10 · 14,7bin okunma
"Hiçbir zaman sakin olamamak belki de benim yazgım."
Sayfa 83·Kitabı okudu
"Kendi sınırsızlığım içinde yalnız kalmaktan korkuyordum ve bir insanın sınırlarına gereksinmem vardı. Oysa şimdi kendi sınırsızlığım içinde, yaşamı her zamankinden daha derin algıladığıma göre, bundan sonra hiç korkmamaya kararlıyım. İnsanın kendi kendinin yükünü taşıması, diğerlerinin yükünü taşımasından daha rahatlatıcı."
Sayfa 101·Kitabı okudu
Edebiyat