Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun,salaklığımızın uydurması... içimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... içimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var...İradesizlik, Bilgisizlik ve bunların hepsinden korkunç bir şey: hakikatları görmekten kaçma ihtiyadı var...
"Evde sizi karşı karşıya oturur buldum.Evvala hiç birşey anlamadım.Sonra ruhumun bütün çirkeflikleri boşandı.Fakat ne yapabilirdim? Kendi ruhunun pisliğini bu kadar yakından gören bir adam başlarının temiz olacağına inanabilir mi?"