AVAKA

Fena olmayışım tesadüf eseriymiş,Fırsat düşmemiş
Sayfa 249
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bugüne kadar ne yaptığımı düşündüm. Bir sıfırdan başka netice alamadım.
Sayfa 249
Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun,salaklığımızın uydurması... içimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... içimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var...İradesizlik, Bilgisizlik ve bunların hepsinden korkunç bir şey: hakikatları görmekten kaçma ihtiyadı var...
Sayfa 250
Of..Of... çok samimi olmak lazım... Bu sefer kendime karşı...
Sayfa 236
"Evde sizi karşı karşıya oturur buldum.Evvala hiç birşey anlamadım.Sonra ruhumun bütün çirkeflikleri boşandı.Fakat ne yapabilirdim? Kendi ruhunun pisliğini bu kadar yakından gören bir adam başlarının temiz olacağına inanabilir mi?"
Sayfa 186