Her şey bize fazla geldiğinde kopma eğilimi sergileriz ya bulunduğumuz yerden fiziksel olarak ayrılırız ya da kendi parçalarımızı veya deneyimimizin parçalarını duygusal olarak ayırırız. Her halükarda ''çekip gideriz''.Fiziksel olarak gidemediğimizde, farkında olmadan psikolojik açıdan gitmenin bir yolunu bulabiliriz; buna disosiyasyon denir.