Bizi mutsuz eden şey kötü olayların içerisinde yer olmaktan çok, "daha iyi daha iyi en iyi olaylarla karşılaşabilirdim" hissiyatıdır. Çünkü insan, keyfine iyi gelenin güzel kötü geleninse çirkin olduğunu vehmeder bir ömür. Peki, iyi ya da kötü'den daha üst kavram olan "hayırlı olan" kısmı hansindedir, bilemez. O haseple bir ömür ömür mutsuzluk içerisinde debelenip durur. Taa ki, gözünü bir avuç toprakla buluşturana dek!