Sıla

Sıla
@avcisila
Yaşamak, her şeye rağmen güzel. Ve güzel yaşamak, her şeye rağmen...
Her insanın derininde kendinden az çok gizlediği, içinde çocukluk dramının aksesuarlarının bulunduğu bir arka odası vardır. Kimseyi sokmadığı bu gizli odasına mutlaka girecek olanlar yalnız kendi çocuklarıdır. İnsan çocuk sahibi olunca odaya hareket gelir, hazırlık başlar; çünkü dramın devamı için gerekli ortam sağlanmıştır.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
... en kolay kullanabileceğimiz kişiler kendi çocuklarımız, emrimiz altındaki astlarımız ve bazen terapiste bir çocuk gibi bağımlı olan hastalarımızdır.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Çünkü bir çocuk neyi saklamakta olduğunu bilmemektedir. Hastalarımdan Kurt, çocuğun bu durumunu şu sözlerle ifade etmişti: ''Ben annemin her an içine bakabileceği camdan bir evde yaşıyorum. Camdan bir evde yaşayan insanın bir şeyleri kendini ele vermeden saklaması olanaksızdır. Bunun ancak tek bir yolu vardır; o şeyleri zeminin altına saklarsınız. Fakat o zaman onları kendiniz de göremezsiniz.''
Sayfa 30·Kitabı okudu
Alıntı
Aciz olmanın, birilerine teslim olmanın, öfkenin yarattığı türden duygular terapide önceden tahmin edilemeyecek kadar yoğun bir biçimde yaşanır. Bu duygular, itilmiş anıların şimdiye dek kilitli kalan kapısının sonunda bize açarlar...
Sayfa 30·Kitabı okudu
Çocukluk duygularının canlanmasına izin verdikleri, onları bilinçli olarak yaşayabildikleri takdirde hem kendilerine karşı hem başkalarına karşı daha dürüst, daha gerçek davranan insanlar haline geleceklerini bilmezler
Sayfa 29·Kitabı okudu