Sıla

Sıla
@avcisila
Yaşamak, her şeye rağmen güzel. Ve güzel yaşamak, her şeye rağmen...
Arketipler diyebilir miyiz?
Hepimizin hayaletler olduğumuzu düşünmeye meyilliyim... Sadece anne-babamızdan miras aldığımız şeyler değil, Bizimle ve bizim içimizde yaşayan, Her türlü ölü şey sözünü ettiğim... İçimizde canlı değiller ama, Yine de kökleri orada.
Sayfa 209 - Henrik Ibsen, Ghost·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Istırap veren anıları ortadan kaldırmanın insanı güçsüzleştiren yanı, ıstırabın çoğu zaman en iyi öğretmenimiz olmasıdır. Hatalarımızdsn ders alarak ve çabalayarak olgunluğa ulaşırız. Gerçekten de bilgelik bedava değildir.
Sayfa 205·Kitabı okudu
İnsanı deneyimleri şekillendirir.
Sayfa 205·Kitabı okudu
Kendimizle olan ilişkimiz derin yaralar içindeyken başkalarıyla iyi ilişkiler kuramayız. Kendimiz hakkında pek bir şey bilmiyorsak, tıpkı bir zamanlar ebeveynlerimizin gözlerinde aradığımız gibi kendi kimliğimizi başkalarının aynasında ararız.
Sayfa 202·Kitabı okudu
Aynı senaryoyu kerelerce baştan oynayabilmek için tıpkı bir film yönetiminin yaptığı gibi, karşılaştığımız insanlar arasından senaryumunuzdaki farkla rollere uygun kişileri seçeriz. Ruh halimiz gibi bu duygusal senaryolar da dünyaya yanlış algılamamızı sağlar.
Sayfa 201·Kitabı okudu