Arwen

Arwen
Umut doğar genellikle, her şey umutsuzlaştığında...
"Yolu olmayan ormanlarda mutluluk vardır. Yalnız yürünen deniz kıyısında sevinç. Topluluklar vardır, kimsenin zorla girmediği derin denizlerde. Ve sesinde de müzik, İnsanı daha az seviyorum diyemem ama doğayı daha fazla..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yıllar sonra burası, ölü insanların hatıra defteri olarak kalacak."
... bugün kalbimi eski bir plak gibi, Öyle çok tersine çevirdim ki...! Didem Madak
Edebiyat
Ben aşkı şiirlerde, romanlarda olduğu gibi bir parlak yaz gecesinin mehtabında başlayıp sabahında biten bir rüya addedenlerden değildim. Benim için sevmek, bir başka insanın vücudundan, ruhundan bir parça hükmüne girmek, onunla beraber gülüp ağlamak, ıstıraplarını paylaşmak demekti. Reșat Nuri Güntekin
Edebiyat