Hinekî Avesta Gelekî Torîçe

Hinekî Avesta Gelekî Torîçe
Mêrdînî me canim.
Eva'yla oturduk ağlıyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak ağrısı asıldı boynuma.
Ben eski ben'i özlüyorum çoğu zaman. Hayata karşı heyecan duyan ben'i, duyguları canlı olan ben'i, insanları merak eden ben'i, umudu olan ben'i, kavgası olan ben'i, bol gülüşleri olan ben'i... Laf olsun diye demiyorum bunları. Öyle yorgun ve bıkkınım ki elimdekilerin değerini bile bilmek, elimde tutmak istemiyorum. İçimden gelmiyor. İçimdeki çocuk ölmüş. Yeni yeni kabulleniyorum bunu.
İki müthiş hasret, iki parça can... Ve canımda o ölüm namussuzu...
Sayfa 4 - İş Bankası
Ah Eva Ah benim çiçekli yanım...
Sayfa 18 - Sîtav
Şiir