avesta

avesta
@avestan
Yeryüzünde kardeşliğe inanıyordum, huzur ve barış içinde
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Açık seçik taraf tutuyorum. Yobazlığa karşıyım, ırkçılığa karşıyım, gericiliğe karşıyım.
Yalnızlıkların en kötüsü, başkalarının yanında çekilen yalnızlıktır.

avesta

, bir kitap okudu
Puan vermedi·353 syf.·
2020 8. kitabı
Mina Urgan
8.7/10 · 14,3bin okunma
Pek yakında insanları unutmuş olacaksın ;pek yakında insanlar da seni unutmuş olacak.