Awaz

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kierkegaard
Yola çıkmak kaygıyı çoğaltmaktır;yola çıkmamaksa kendini kaybetmektir...Ve en üst anlamıyla yola çıkmak kendi benliğinin farkına varmaktır
Awaz isimli okura yanıt verildi
Awaz
Sakine iyi yollardan geçmek dileğiyle 🌼
Kierkegaard
Yola çıkmak kaygıyı çoğaltmaktır;yola çıkmamaksa kendini kaybetmektir...Ve en üst anlamıyla yola çıkmak kendi benliğinin farkına varmaktır
Awaz isimli okura yanıt verildi
Awaz
Sakine çıkmadan benliğimiz olmayacak, yada oluşmayacak mi :)
Kierkegaard
Yola çıkmak kaygıyı çoğaltmaktır;yola çıkmamaksa kendini kaybetmektir...Ve en üst anlamıyla yola çıkmak kendi benliğinin farkına varmaktır
Awaz
Ne yapmak gerek :) çıkmak mi çıkmamak mi ?