eda

eda
İyi eğitimli köle Evli, çocuklu, yaşlı
Konuşmak mı yazmak mı?
Herkes yazışıyor, kimse konuşmuyor. Bence insanların yazarak iletişim kurması, bu güne kadar yavaş çekimde ilerleyen evrimimizde bir sıçrama tahtası olabilir.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Alıntı
eda
imkân dahilinde yüz yüze her zaman tercih sebebi doğal olarak
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazıklar olsun...
Bir öğretmenin canına nasıl kıydınız!!!… Mekanın cennet olsun. Irmak Hocam… Melekler yoldaşın olsun…
Alıntı
eda isimli okura yanıt verildi
eda
Süleyman Çakır söylenecek çok söz var ama anlayacak dimağ yok!!