Hey gidi insanlar! Diğer hemcinslerimizde ayıpladığımız, eleştirdiğimiz hallerin bir çoğuna kendiliğinden razı oluruz da kendi kendimizi kınamak paylamak aklımıza gelmez.
Yaşamak, en sade tarifi ile gönülde yatan istekleri yenilemekten başka bir şey değildir. Sadece yerin ve zamanın, yaşın ve yılın değişmesi ile isteklerin türü değişir.
Yüzce güzel yaratılmış olmak bayağı kabahattir. Çünkü güzellik, insana lüzumsuz bir takım süslenme masraflarına iten, ekseri tehlikeden tehlikeye uğratan yaratılıştan gelen bir derttir.