Kitap okuyamadığım zaman almıştım bu kitabı bir türlü başlayamadım başladıysam da hep sıkılıp bıraktım ama merak da ediyordum çünkü en ufak ayrıntıya dahi günlerce kafa yoruyorum ve bu beni zihnen en çok yoran şeylerden. Aslında bu kitabı da okuyamadım , okuyamıyorum diye de kafama takıyordum Sonunda kitabı bitirebildim yazarın bir blogger olduğunu okurken öğrendim benim hayatıma vurgu yapan çok nokta vardı diye düşünüyorum insanlar ne düşünürden bir adım öteye gidemediğimden ilk örnek hikayesinden son hikayesine ve örneğine kadar ufak dahi olsa ders çıkarmalıktı. Kitabı genel olarak beğendim güzeldi. Sadece bazı bölümlerde yazar ile aynı fikirde olamadım bazı durumları dayatma gibi geldi
Herkese keyifli okumalar
Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama SanatıMark Manson
Kitap 20 dakikadan daha kısa sürede bitiyor uçak seyahati esnasında okudum ben de derin düşünceler yaratmadı belki o esnada gürültüler olduğu için tam odakla okuyamadığımdandır. Kitabı okudum mu okudum diyeceğim kitaplar arasında oldu maalesef bir kalıcılığı olmadı